Organizatorzy
FUNDACJA FRYDMAN TRIATHLON
Statystyki
15
15
15
Ilość zgłoszen / Rocznik (Kobiety; Meżczyźni)
Kobiety / Mężczyźni
Ilość zgłoszeń dziennie
Regulamin
CEL IMPREZY
Popularyzacja triathlonu.
Propagowanie aktywnego spędzania czasu i współzawodnictwa sportowego.
PROMOCJA I rozwój WSPÓŁPRACY POLSKO -SŁOWACKIEJ.
Promocja sPISZA I TATR jako terenów rekreacyjno-sportowych PO OBU STRONACH GRANICY.
Umacnianie więzi społecznych poprzez ruch i sport.
ORGANIZATOR:
FUNDACJA FRYDMAN TRIATHLON
GŁÓWNY PARTNER:
FUNDACJA ROZWOJU REGIONU JEZIORA CZORSZTYŃSKIEGO
SPONSORZY
BIKERSHOP
FIRMA KOŁTON
PKL S.A.
PARTNERZY
ZEW NIEDZICA SA
KS WIATERNI
WÓJT GMINY ŁAPSZE NIŻNE
PARTNERZY MEDIALNI
BIKEBORD
TRIFUN
KOMANDOR ZAWODÓW
LUCJAN HABIEDA
BIURO ZAWODÓW
CAMPING „POLANA SOSNY” – Niedzica
TERMIN I MIEJSCE
Termin: 26.08.2017 r. g. 8:30
Start: Przystań Zamajerz w Niedzicy, k/ Nowego Targu, woj. Małopolskie
Meta: Kasprowy Wierch (w pobliżu stacji meteorologicznej)
Dystans: 113km
pływanie – 1,9 km agrafka– akwen otwarty (w poprzek jeziora – z przystani Zamajerz w Niedzicy do przystani w Czorsztynie i z powrotem).
rower – 90 km drogi asfaltowe –teren górski
bieg – 21,1 km drogi asfaltowe i szlaki górskie – teren górski
KLASYFIKACJA I KATEGORIE WIEKOWE
Generalna – kobiet i mężczyzn
K miejsce 1,2,3
M miejsce 1,2,3
Kobiety – K, Mężczyźni – M
K/M: 18 – 19 lat; K/M: 20 – 29 lat; K/M: 30 – 39 lat; K/M: 40 – 49 lat;
K: 50 lat i powyżej; M: 50 – 59 lat; M: 60 lat i powyżej
O przynależności do kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Zgłoszenie i opłacenie wpisowego w terminie przewidzianym przez regulamin.
Pisemne oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym uprawianie sportów wytrzymałościowych lub takież zaświadczenie lekarskie.
LIMITY NA TRASIE:
Pływanie 1 godz. (zawodnik który nie wejdzie do strefy zmian T1 – 60min. po starcie nie będzie mógł kontynuować zawodów)
Rower do 14. 00 (zawodnik który nie wejdzie do strefy zmian T2 przed 14.00
–tj. 5,5 godzin po starcie nie będzie mógł kontynuować zawodów)
ZGŁOSZENIA
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i opłaceniu wpisowego zawodnik będzie umieszczony na liście startowej (decyduje kolejność wpłat).
Limit startujących jest ograniczony do 70 zawodników.
Zgłoszenia należy wypełniać elektronicznie na stronie zawodów.
Zgłoszenia online będą aktywne do 24.07.2017r. lub do wyczerpania limitu miejsc, późniejsza rejestracja będzie niemożliwa.
WPISOWE
500 PLN płatne w terminie do 6.06.2017r.
600 PLN płatne w terminie od 7.06 do 23.07.2017r.
700 PLN płatne w terminie od 24.07 do 27.07.2017r.
Wpisowe nie podlega zwrotowi.
UWAGA!!!
Zapisy i płatność jedynie przez system zapisów na stronie www.sport-timing.pl
Zawodnicy, którzy nie opłacą wpisowego do 27.07.2017r., zostaną usunięci z listy.
Wysokość wpisowego jest aktualizowana automatycznie w zależności od dnia dokonywania płatności.
Wszystkie użyteczne informacje na temat płatności znajdują się na stronie www.sport-timing.pl
Kontakt w sprawach związanych z zapisami pod nr tel. 607 844 393 lub na e-maila biuro@sport-timing.pl
ZMIANA ZAWODNIKA
Opłacony pakiet startowy, w szczególnych przypadkach losowych, można przekazać na innego zawodnika, po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym.
Dodatkowa opłata zamiany na innego zawodnika wynosi 20zł (płatne przy odbiorze pakietu startowego).
NAGRODY
Dla zawodników indywidualnych, którzy ukończą zawody przewidziane są pamiątkowe medale, a dla zwycięzców puchary. Puchary przyznawane są za trzy pierwsze miejsca OPEN i trzy miejsca w kategorii wiekowej.
Nagrody będą przyznawane w zależności od pozyskanych sponsorów.
NOCLEGI
rekomendujemy (rezerwacje i opłaty we własnym zakresie)
Dom Wypoczynkowy Pod Taborem, oś. Pod Taborem 2, 34-441 Niedzica
Tel: 018 26 29 322 Fax:018 26 29 383 wew 231
e-mail: dom.wypoczynkowy@niedzica.pl
Hotel Pieniny ,ul. Kanada 38, 34-441 Niedzica
Tel. 018 26 29 383 Tel. 018 26 29 474
e-mail: hotel.pieniny@niedzica.pl
Cemping Nr. 38 “Polana Sosny”
Os. Na Polanie Sosny 1
34-441 Niedzica
tel. 18 334 77 60 , fax. 18 262 94 03
e-mail: polana.sosny@niedzica.pl
www: www.niedzica.pl
UWAGI KOŃCOWE
- Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne.
- Ostateczne zamknięcie listy startowej nastąpi 24.07.2017r. o godz. 22:00 lub po wyczerpaniu limitu miejsc.
- Odbiór pakietów startowychw dniu 25.08.2017r. w godz. 17:00 – 20:00 – późniejsze odebranie pakietu będzie niemożliwe. Zawodnik, który odbiera pakiet startowy, musi mieć przy sobie dokument ze zdjęciem.
- Odebranie pakietu startowego przez osoby trzecie za pisemnym oświadczeniem z dołączonym oświadczeniem o zdolności zdrowotnej dostępnym do pobrania na naszej stronie.
- Start o godzinie 8.30.
- Wyposażenie obowiązkowe (patrz niżej). Kask rowerowy jest obowiązkowy. Do strefy zmian zawodnik wchodzi z zapiętym kaskiem na głowie.
- W ramach pełnego pakietu startowego zawodnik otrzyma: numery startowe, czepek, okolicznościowy T-shirt, talon na wyżywienie po zawodach, ubezpieczenie.
- Odbiór rzeczy ze strefy T1 i T2 wyłącznie za okazaniem numeru startowego albo za pisemnym oświadczeniem z podaniem numeru startowego.
- W czasie trwania zawodów organizator zapewnia opiekę medyczną.
- Zawody odbywają się przy otwartym ruchu drogowym. Zawodnicy muszą przestrzegać zasad ruchu drogowego (szczególnie ustępowania pierwszeństwa przejazdu – skrzyżowania, przejazdy kolejowe).
- W trakcie biegu (w całości na terenie TANAPu) zawodnicy muszą przestrzegać regulaminu parku narodowego – poruszamy się tylko po szlakach oznaczonych , śmieci można zostawiać tylko strefach wyznaczonych lub obsłudze zawodów.
- Zawody przeprowadzone będą według przepisów Polskiego Związku Triathlonu i niniejszego regulaminu.
- Wszystkie sprawy sporne rozpatrywać będzie komisja apelacyjna.
- Odbiór wszystkich nagród może nastąpić wyłącznie podczas kończącej zawody ceremonii wręczenia nagród.
- Interpretacja regulaminu należy do organizatora.
WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE
A – w czasie pływania :
- Czepek dostarczony przez organizatora
- Pianka neoprenowa (w przypadku temp. Wody poniżej 18oC – komunikat w przeddzień zawodów)
B – w czasie jazdy rowerem :
- Kask rowerowy
- Numer na rower i kask dostarczony przez organizatora
- 3. Włączonego i naładowanego telefonu komórkowego (z roamingiem)
- 4. Dowodu osobistego lub ważnego paszport
C – w czasie biegu :
- Plecaka lub nerki biegowej mieszczącej CAŁY SPRZĘT OBOWIĄZKOWY
- Pojemnika na wodę o pojemności przynajmniej 1 litra
- Włączonego i naładowanego telefonu komórkowego (z roamingiem)
- Dowodu osobistego lub ważnego paszportu
- Folii NRC o wymiarach przynajmniej 140 x 200cm
- Czapka lub chusta typu buff
- Rękawiczek
- Kurtki wiatroodpornej z długim rękawem (może być bez kaptura)
- Gwizdka
- Bandaża elastycznego i opatrunku jałowego
- Numeru startowego (przypięty z przodu, na piersi lub w pasie, zawsze widoczny!) – dostarczony przez organizatora
- Mapy trasy – dostarczona przez organizatora
BRAK którejkolwiek rzeczy z listy obowiązkowej w trakcie zawodów skutkuje dyskwalifikacją zawodnika lub przyznaniem kary czasowej.
PROGRAM ZAWODÓW
25.08.2017 r. (piątek):
16:30 – otwarcie Biura Zawodów w Niedzicy Camping „Polana Sosny”
17:00 – 20:00 – wydawanie pakietów startowych
18:00 – 21:00 – zostawianie depozytów na T2 i T3 w biurze zawodów
18:00 – konferencja techniczna
26.08.2017 r. (sobota) :
7:30 – 8:15 – transport zawodników z campingu „Polana Sosny” na start (rowery we własnym zakresie)
7:00 – 8:00 – wprowadzenie rowerów do strefy zmian
8:15 – 8:30 – wejście do strefy startowej i uroczyste otwarcie zawodów
8:30 – START zawodów
12:00 – planowane ukończenie zawodów przez pierwszego zawodnika
12:30 – 18:30 – zjazd kolejką do Kuźnic.
13:00 – 19:00 – posiłek regeneracyjny Bar „Jurta”
15:00 – 19:30 – przewóz zawodników autobusami z Kuźnic na Camping „Polana Sosny” w Niedzicy
16:00 – 20:00 – odbiór rowerów i depozytów Biuro zawodów Camping „ Polana Sosny”
20:30 – ceremonia zakończenia i rozdanie nagród
21:00 –24:00 – afterparty